Cytuj:
Patrzac na zmienione statystyki z obrazkow nowych pomaranczek to sa one bardzo wysokie(zapewne pokazane sa perfect rolle ale ciagle sa bardzo dobre)
Tu nie chodzi o wartosci statystyk tylko o ich randomowosc. Jesli legendary dalej beda tak randomowe jak byly to 'chuj bombki strzelil'.
Narazie mamy za malo rzeczywistych przykladow zeby to stwierdzic. Ogolnie jeden z najwiekszych faili item systemu w D3 to "+2-3 random magic afiixes".
Cytuj:
Akurat drop rate legendarow/setow to imo dostanie nerfa jesli legendarixy mocno buffna. Ostatnio duzo mniej gram, ale jak tak pofarmie z 2-3h to praktycznie zawsze mi leci jedna sztuka. A z ciekawostek to wczoraj podczas 40min runu polecialy mi 3(2 setowe i 1 pomarancz).
Zapominasz ze ta gra to nie tylko nudna farma przez x godzin w jednym miejscu na inferno w MF gearze i z trasa znana na pamiec (ahh ta randomowosc D3!
). Zeby dostac sie do tego jakze ekscytujacego endgame tzreba przejsc gre trzy razy. A przechodzenie 3 razy dokladnie tgo samego majac do dyspozycji tylko nudne jak nieszczescie rare itemy jest nezbyt zajebiste. O to chodzi.
Oczywiscie ze drop rate powinien zostac zwiekszony (bo jest zalosny przez wiekszosc gry) zeby gra byla more fun. Jesli go zmniejsza to tylko po raz kolejny dowiedzie ze jedyna na co zwracaja uwage to RMAH a wszystkie inne zmiany sa jemu odporzadkowane (mimo ze twierdza inaczej).
W HnS chodzi o to zeby zabijac potworki jak najszybciej (czyli kurwa nie nerfic wszytkiego jak sie da zeby sie gracze meczyli a nie fun mieli i nie robic max poziomu trudnoscitak aby walki trwaly tyle co ecounter w WOW) i zbierac fajny loot WYPADAJACY z mobkow/bossow. Dopoki kazdy element D3 (a przynajmiej wiekszosc) nie zostanie zredesignowany pod katem tego na pierwszym miejscu, caly czas bedziemy mieli... patrz nizej.
Cytuj:
Nie twierdzie, ze nagle diablo bedzie imba czy cos
Bo nie bedzie - duzo chleba jeszcze. Napewno sumonnowanie aniolow przyciagnie gimbaze ale nie na dlugo