mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2012, 09:21 
Cytuj  
Wyciekła pierwsza informacja o dodatku - w grze będzie wariacja na temat walk petów z "WoW:
http://youtu.be/vkUiVZLrdYY :D :D :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 07:02 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Wyciekła pierwsza informacja o dodatku - w grze będzie wariacja na temat walk petów z "WoW:
http://youtu.be/vkUiVZLrdYY :D :D :D


Ale fajne LOL ! :D


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 4.11.2006
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 18:45 
Cytuj  
znudzony grą chciałem "pograć" na ah ale od wczoraj nie działa, brak słów

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 21:24 
Cytuj  
Ja próbowałem wrócić, może coś zdziałać przed tym zajebistym paczem, ale wlazłem 20 minut polatałem naprawdę się zmuszając i wyszedłem. Nie wiem czy to od grania w PoE, to tak jakby przesiąść się z porsche na malucha czy po prostu te D3 jest takie daremne. Pogram chyba dopiero w 1.0.4.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 03:31 
Cytuj  
http://www.diablofans.com/blizz-tracker ... rovements/

Zmiany legendarixow calkiem fajnie sie prezentuja. Chopaki sie staraja widac.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 07:16 
Cytuj  
Teraz niech sie pierdola :lol:

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 10:19 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
http://www.diablofans.com/blizz-tracker/topic/232582-104-legendary-item-improvements/

Zmiany legendarixow calkiem fajnie sie prezentuja. Chopaki sie staraja widac.


Nawet.. nawet. Nie mniej jednak z ostatecznym komentarzem wstrzymam sie az zobacze calosc bo z legendarami bylo wiele wiecej problemow niz brak proc'ow z aniolami i diablami.

Mam nadzieje ze sa rowniez swiadomi ze nawet najwieksze zmieny nie pomoga gzre nic bez znaczaco zwiekszonego drop rate unikatow i setow.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 10:35 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Szamotula napisał(a):
http://www.diablofans.com/blizz-tracker/topic/232582-104-legendary-item-improvements/

Zmiany legendarixow calkiem fajnie sie prezentuja. Chopaki sie staraja widac.


Nawet.. nawet. Nie mniej jednak z ostatecznym komentarzem wstrzymam sie az zobacze calosc bo z legendarami bylo wiele wiecej problemow niz brak proc'ow z aniolami i diablami

Patrzac na zmienione statystyki z obrazkow nowych pomaranczek to sa one bardzo wysokie(zapewne pokazane sa perfect rolle ale ciagle sa bardzo dobre)

Cytuj:
Mam nadzieje ze sa rowniez swiadomi ze nawet najwieksze zmieny nie pomoga gzre nic bez znaczaco zwiekszonego drop rate unikatow i setow.


Akurat drop rate legendarow/setow to imo dostanie nerfa jesli legendarixy mocno buffna. Ostatnio duzo mniej gram, ale jak tak pofarmie z 2-3h to praktycznie zawsze mi leci jedna sztuka. A z ciekawostek to wczoraj podczas 40min runu polecialy mi 3(2 setowe i 1 pomarancz).


Nie twierdzie, ze nagle diablo bedzie imba czy cos, ale troche rozumiem to zwlekanie z paczem 1.0.4 i mala ilosc informacji, bo jesli wszystkie podpunkty beda tak rozwiniete jak wlasnie legendarixy to moze to byc naprawde sporo zmieniajacy na PLUS pacz, a nie jak wszyscy mysleli tylko jakis nerfu/buff itp.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 10:45 
Cytuj  
Cytuj:
Patrzac na zmienione statystyki z obrazkow nowych pomaranczek to sa one bardzo wysokie(zapewne pokazane sa perfect rolle ale ciagle sa bardzo dobre)


Tu nie chodzi o wartosci statystyk tylko o ich randomowosc. Jesli legendary dalej beda tak randomowe jak byly to 'chuj bombki strzelil'. :) Narazie mamy za malo rzeczywistych przykladow zeby to stwierdzic. Ogolnie jeden z najwiekszych faili item systemu w D3 to "+2-3 random magic afiixes".

Cytuj:
Akurat drop rate legendarow/setow to imo dostanie nerfa jesli legendarixy mocno buffna. Ostatnio duzo mniej gram, ale jak tak pofarmie z 2-3h to praktycznie zawsze mi leci jedna sztuka. A z ciekawostek to wczoraj podczas 40min runu polecialy mi 3(2 setowe i 1 pomarancz).


Zapominasz ze ta gra to nie tylko nudna farma przez x godzin w jednym miejscu na inferno w MF gearze i z trasa znana na pamiec (ahh ta randomowosc D3! :)). Zeby dostac sie do tego jakze ekscytujacego endgame tzreba przejsc gre trzy razy. A przechodzenie 3 razy dokladnie tgo samego majac do dyspozycji tylko nudne jak nieszczescie rare itemy jest nezbyt zajebiste. O to chodzi.

Oczywiscie ze drop rate powinien zostac zwiekszony (bo jest zalosny przez wiekszosc gry) zeby gra byla more fun. Jesli go zmniejsza to tylko po raz kolejny dowiedzie ze jedyna na co zwracaja uwage to RMAH a wszystkie inne zmiany sa jemu odporzadkowane (mimo ze twierdza inaczej).
W HnS chodzi o to zeby zabijac potworki jak najszybciej (czyli kurwa nie nerfic wszytkiego jak sie da zeby sie gracze meczyli a nie fun mieli i nie robic max poziomu trudnoscitak aby walki trwaly tyle co ecounter w WOW) i zbierac fajny loot WYPADAJACY z mobkow/bossow. Dopoki kazdy element D3 (a przynajmiej wiekszosc) nie zostanie zredesignowany pod katem tego na pierwszym miejscu, caly czas bedziemy mieli... patrz nizej. :)

Cytuj:
Nie twierdzie, ze nagle diablo bedzie imba czy cos


Bo nie bedzie - duzo chleba jeszcze. Napewno sumonnowanie aniolow przyciagnie gimbaze ale nie na dlugo :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 11:28 
Cytuj  
"Goldskin" powinno zmienić nazwę na "Botskin". ;)

Fajne zmiany, ale prawda jest taka, że to powinno być wszystko w okolicach premiery. OK. "D2" też przechodziło wiele zmian, ale z tego co pamiętam to chyba nie było popremierowego ulepszania unikatowych itemów na przykład. Teraz będzie sranie pod nogi jaki to Blizzard jest cudowny i jak pracuje nad grą wkładając w to całe serce, ciało i duszę. Dobre. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 11:33 
Cytuj  
Bylo, bylo tez dodawanie nowych (w dodatku glownie). Z tym ze podstawy item systemu w D2 nie byly totalnie spierdolone koncepcyjnie a item hunt tak czy siak dawal fun. No i to bylo 12 lat temu. D3 powinno wziac D2LOD i zaczac ulepszac i rozbudowywac a nie na odwrot.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 11:39 
Cytuj  
Jakos mnie ten blog nie przekonal. Np. dalej na itemach sa statsy typu "+1.5% chance to XXX". Półtora. Procent. Nosz kurwa... Poza tym to co napisaliscie wyzej, wciaz gowno wiadomo o tym czy legendary dalej maja randomowe rolle i co z droprate, a bez poprawy tych rzeczy to se moga te itemy w dupe wsadzic. Trza czekac na sama gre i relacje graczy.

Botskin, keke, dobre, dobre :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 20:59 
Cytuj  
Legendarny ten ich pomysł. A tak na serio to już jest krok naprzód, jakby kontynuowali w tym kierunku długofalowo, a niejednokrotnie, żeby zatkać ludziom pyski na jakiś czas, to któregoś pięknego dnia coś by z tego wszystkiego wyszło. Zbyt piękne, żeby było prawdziwe...

Zmiany barbowe też OK, to znów jakiś tam krok naprzód. Summa Summarum, tak czy inaczej to miało być wszystko gotowe na starcie, bo nie robił tego 18 osobowy z Nowej Zelandii, tylko niejaki Blizzard...

No nic, pożyjemy mnie się przez tek 100h grało fajnie, ale oczekiwałem czegoś "na lata". A wygląda na to, że będzie to bardziej PoE niż D3.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 06:43 
Cytuj  
Imho to co oni próbują zrobić jest po prostu niemożliwe.
Z jednej strony by przytrzymać ludzi - musi być masa dobrego lootu, inaczej ludziska odbijają się od "brick wall" jak ktoś to tam nazwał,
Z drugiej strony by RMAH miało sens - dobry loot musi być maksymalnie rzadki, przecież nikt nic nie kupi za real cash, jeżeli to kwestia czasu i zaraz mu dropnie.

Dwie przeciwności.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 08:54 
Cytuj  
Trzecia możliwość - zarobili już w chuj kasy - taki był cel, teraz normalizują grę, żeby wyglądała tak jak to było w planach.


_________________
@polygamia

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 09:30 
Cytuj  
W korporacji nie ma czegoś takiego jak 'już zarobiliśmy'.

Jeżeli cokolwiek normalizują to dlatego, że zbyt dużo osób przestało grać i im zyski za szybko spadają w stosunku do planów.

Znaczna poprawa może być jeszcze przed dodatkiem, żeby się dobrze sprzedał i żeby wraz z nim wprowadzić zmiany, które pozwolą zarobić dużo pieniążków na po-dodatkowym RMAH.

*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 09:31 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Imho to co oni próbują zrobić jest po prostu niemożliwe.
Z jednej strony by przytrzymać ludzi - musi być masa dobrego lootu, inaczej ludziska odbijają się od "brick wall" jak ktoś to tam nazwał,
Z drugiej strony by RMAH miało sens - dobry loot musi być maksymalnie rzadki, przecież nikt nic nie kupi za real cash, jeżeli to kwestia czasu i zaraz mu dropnie.

Dwie przeciwności.



Musza zrobic jakis rodzaj resetowanego ladera i wtedy jedno z drugim mozna pogodzic right?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 11:37 
Cytuj  
Nie, nie moga zrobic laddera, bo co z ludzmi, ktorzy wydali zywa gotowke na itemy? :D Skasowac im ich przedmiotow przeciez nie moga, hahaha.

No niestety, tu jest gra pogrzebana po prostu. Jednym rozwiazaniem jest wprowadzenie czegos w stylu ligi, ktora bedzie resetowana jak ladder, ale to sie tez nie wydarzy, bo odebraloby klientele RMAH. Po prostu poki Blizzard bedzie sie liczyl sie z aspektem RMAH przy robieniu zmian to NIC tej grze nie pomoze, bo wplywa on na kazdy element rozgrywki, ktory jest obecnie zjebany. Ergo, trzeba czekac na D4 albo pogodzic sie, ze D3 to taka popierdolka do pogrania godzinke w tygodniu. Dla prawdziwych fanow hack'n'slash zostaje PoE i pewnie Torchlight II.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 12:11 
Cytuj  
Dałoby radę. Prawnie zostawić itemki wszystkim i dać możliwość przeskoczenia samą postacią do ligi, w której znowu musieliby się od podstaw wyposażyć - co za tym idzie - napędzać ruch na RMAH (zamkniętym dla danej ligi).
I tak co kilka miesięcy nowy sezon.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 12:57 
Cytuj  
Jak już tu raz pisałem, zbyt duże QQ pt. "wydałem X$ na itemki i nie mogę ich używać tam gdzie wszyscy grają (ladder czy liga). Żądam ich przeniesienia do laddera".

Nie widzę Blizzarda, że na takie coś się decyduję.

@raggnarok - jeszcze Grim Dawn może.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.