mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 03:53 
 
http://uplay.ubi.com/en-GB/events/gamescom
4 gry w promocji uplay(1 euro)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:02 
 
http://www.youtube.com/watch?v=EWFkDrKvBRU
Próbka tego, co czeka nas na next-genach ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:09 
 
Mam wrazenie po tym filmiku, ze "normalna" wersja mogla wygladac lepiej i specjalnie ja okroili, zeby ta na PhysX wygladala bardziej okazale. Hmmm....


Ostatnio edytowano 17 sie 2012, 13:16 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:15 
 
Na chuj mi takie pierdoły ? Po 10 minutach nie będziesz zwracał na to uwagi, megahertze tylko zmarnowane na przetwarzanie tego. Jednak Warren Spector miał rację.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:18 
 
Dana napisał(a):
Na chuj mi takie pierdoły ? Po 10 minutach nie będziesz zwracał na to uwagi, megahertze tylko zmarnowane na przetwarzanie tego. Jednak Warren Spector miał rację.


No sa to pierdolki, ale takie pierdolki nadaja combatowi dodatkowego feedbacku, ktory przeklada sie na przyjemnosc czerpana z rozgrywki w tego typu gry. Jasne, ze zapomne o tym 15min po rozpoczeciu zabawy, ale mimo wszystko wersja "normalna" wyglada na specjalnie zubzona...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:18 
 
Dana napisał(a):
Na chuj mi takie pierdoły ?


No coś ty kurwa, nie podobają ci się wyskakujące w powietrze kropeczki które tylko utrudniają widoczność i nijak pasują do obranego artstyle?

Jakiś dziwny jesteś.

raggnarok napisał(a):
mimo wszystko wersja "normalna" wyglada na specjalnie zubzona...


I jeszcze to.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:26 
 
Ciekawe o ile wieksza/dluzsza bylaby gra, gdyby kasa i roboczogodziny poszly na kontent a nie na pierdole, ktora jara sie chyba tylko iniside.

"nexgen" lol... zapomniales o rewolucji jak w Kryzys Czy.

Jzu nie mowiac ze to wcale nie PhysX jest zajebisty tylko zwykla wersja jest ubozona. Znakomita wiekszosc efektow na tym filmiku daloby sie zimitowac za pomoca Havoka + zwykle skrypty. Wygladalo by troche gorzej ale by bylo bez spadku wydajnosci o 50%. No ale wtedy iniside by sie nie jaral ze kluczeczki i plyny spadaja zgodnie z prawami fizyki i ludzie nie polecieli by do sklepow po nextgenowe GejTejIxy 980 HajperTurbo za 2 kloce, bo przeciez wiadomo ze od tego gry beda lepsze.

Ale chuj tam nawet na Dx9 i bez failowatego PhysX gra bedzie super. Jedynka byla.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 sie 2012, 13:30 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:30 
 
Przeciez takich rzeczy raczej nie robi ta sama czesc ekipy odpowiedzialna za projektowanie contentu... A gra jest dluga i tak z tego co mowia devsi, ponoc potrzeba +50h na jej przejscie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:32 
 
Ale jakby nie trzeba bylo tego robic to by nie musiali zatrudniac ludzi do zrobienia tego a zamiast tego pieniadze przeznaczyli by na zatdudnienie liudzi od contentu.
Wyobraz sobei jak fajna gra moglby byc The Old Republic gdyby nie voiceoverowali CALEJ GRY i dali wiecej kasy na content i ogolnie cechy MMO. Taki jaskrawy przyklad z ostatnich miesiecy. NO ale zaddowolenie ludzi, ktorzy w badz co badz grze RPG nie chca czytac bylo widocznie wazniejsze. ;/

Z tymi 50h to uwierze jak przejde bo moze byc jak z Darksiders 2. Nie wierze ZADNYM devsom gier AAA :) Moze z wyjatkiem Trion bo jeszcze mnie nie zawiedli i zawsze wywiazuja sie z obietnic a nawet wiecej.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:38 
 
Co do DS2, to ja po przejsciu 1 zony mialem 9h na liczniku. Porownujac, w DS1 do ostatniej, krotkiej zony wchodzilem majac 16h na liczniku. A zon w DS2 jest zdaje sie 4, tak wiec gra jest chyba naprawde dluuuuuuga.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 13:39 
 
Imho PsysX jest failem bo jest technologią zamkniętą ograniczoną do jednego producenta. Tzn. dla Nvidii to dobrze bo mają przewagę konkurencyjną, ale mi jako konsumentowi się to nie podoba.
Takie technologie powinny być otwartym standardem.
Gdzieś tam czytałem kiedyś, że ktoś tworzy tam jakieś wparcie skomplikowanej fizyki liczonej przez GPU.
To ten Havok? Bo w temacie nie jestem.

Zresztą zgadzam się z Kabrą:
gameplay i content > zabawy fizyką z których nic oprócz eye-candy nie wynika i inne poboczne nic nie wnoszące pierdółki typu full-VO i piedyliard cutscenek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 16:16 
 
Dana napisał(a):
Na chuj mi takie pierdoły ? Po 10 minutach nie będziesz zwracał na to uwagi, megahertze tylko zmarnowane na przetwarzanie tego. Jednak Warren Spector miał rację.

Żadne mhz sie nie marnują. Nie wiem skad wogole taki pomysł ? Takie GTX660 to sie nudzi przez większość czasu.

Przyzwyczajacie sie. To będzie standard jeśli Epic dopnie swego, a Crytek wcale nie ma zamiaru pozostawać w tyle ;p.

Cytuj:
Gdzieś tam czytałem kiedyś, że ktoś tworzy tam jakieś wparcie skomplikowanej fizyki liczonej przez GPU.

Epic ma w UE4 ma własny system fizyki. Crytek pracuje nad własnym. Do tego jest Havok i Bullet Physics. Wszystkie one mają te same możliwości.
PhysX jest teraz używany bo jego toolset jest dobrze zintegrowany z UE3, z Maya i 3ds maxem i authoring pod niego jest bajecznie prosty.

Cytuj:
Ale jakby nie trzeba bylo tego robic to by nie musiali zatrudniac ludzi do zrobienia tego a zamiast tego pieniadze przeznaczyli by na zatdudnienie liudzi od contentu.

Nie dramatyzuj. FX Artisów jest zazyczaj kilu na cały projekt i zatrudnienie ich więcej lub mniej nic tu by nie zmieniło. Zwłaszcza, że jak mówiłem takie efekty tworzy sie dość łatwo, bo większość i tak jest liczna proceduralnie. Dużo trudniej robi sie tradycyjne particles bez wsarcia dla fizyki.

Cytuj:
wiekszosc efektow na tym filmiku daloby sie zimitowac za pomoca Havoka

Nie dałoby sie. Havok bez OpenCL by sie zesrał a nie to policzył. Zykły CPU nie ma dość mocy aby płynnie obliczać takie efekty.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 16:36 
 
Sorry zapomnialem ze jestes specjalista od gier, silnikow, grafiki 3D, efektow, projektow IT oraz ich ekonomicznej strony i chuj wie czego jeszcze. Oczywiscie jak zwykle zero przykladow tylko "tak jest i chuj bo ja wiem".
Szkoda tylko ze nie potrafisz przeczytac posta ze zrozumieniem i tniesz moje wypowiedzi w polowie zdania (!!!) i dorabiasz sobie do nich odpowiedz zupelnie z dupy wzieta (ja pisze o skryptach a ty o liczenie real time no ale chuj).

EOT. PhysX jest chujowe a branza idze w zdecydowanie zlym kierunku. "next-genowe' gry nie beda ani o gram lepsze niz obecne dzieki temu ze woda bedzie sie lala bardziej realistycznie. i po raz kolejny powtorze - Te pieniadze i roboczogodziny mozna by spozytkowac na pierdyliard lepszych sposobow niz na rzeczy, ktore jak widac jaraja tylko graphics whores i ktore powoduja ze budzety gier rosna do coraz bardziej niebotycznych rozmiarow co bezposredniio przeklada sie na ich coraz gorsza jakosc (ciecie kosztow, wycinanie contentu i elementow NARPRAWDE wplywajacych na gameplay, itd...).

No ale ja sie nie znam wiec sorry. :) JAko ze i tak cie nikt pewnie nie przegada to mozemy przyjac ze PhysX w Borderlands 2 jest kolejna po grafice w Kryzys Czy i seamless swiatem w MMO (PS2) rewolucja w tym roku i ogolnie przyszlosc i jedyny ratunek branzy.


PS. Personalnie mnie wystarczy taka fizyka i efekty jak w Crysis 1 a moze nawet tak jak w Half- Life 2. Lepszej nie trzeba.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 sie 2012, 16:59 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 16:50 
 
Junkier napisał(a):
Cytuj:
Panowie siłą Medka 2 sa tylko i wyłącznie MODY! Dzięki temu w takiego moda jak "Trzecia Era" zagrywam się do dziś(oczywiście nie non stop ale lubię wracać co jakiś czas bo jest on nadal rozwijany).

No tak jest od Rome. Grając w Medka 1 przez dłuuuuugi okres czasu nawet nie wiedziałem, że do tej gry są jakieś mody a i tak miałem zajebistą zabawę. Rzym był po prostu niegrywalny dla kogoś kto przywiązuje jakąkolwiek wagę do realiów historycznych, Medieval 2 niewiele lepiej.

Dlatego mam wyjebane na Rome 2 gdzie pewnie znowu dadzą płonące świnie, wyjące germańskie kobiety i rzymskie armie złożone z gladiatorów. Czekam na Europa Barbarorum 2 ;p

Możesz się przeliczyć ponieważ jak już wcześniej wspomniałem, twórcy ograniczają dostęp do plików gry. Przez to Shogun 2 ma kiepskie zaplecze moderskie(w porównaniu do takiego Medka2 ).




Highlander napisał(a):
a do medka najlepszy mod gameplayowy Stainless Steel?

Zalezy co chcesz. Są mody tylko lekko poprawiające główną kampanię(lub te poboczne z dodatku), Są też takie jak właśnie SS zmieniające naprawdę dużo.
Są także takie, które przenoszą cię całkowicie gdzie indziej jak np. "Third Age" - Zostajesz wrzucony do Śródziemia i możesz objąć dowodzenie nad armiami Sarumana, Saurona, KRASNOLUDÓW, Elfickich ped..., Rohanem czy gondorem. Tu mała uwaga są też tam Trolle, enty, Mumamikle oraz w custom battle można Sauronem się pobawić :]
Drugim przykładem może być mod który przenosi cię do świata "Warhammera Fantasy Battle" - robiony głównie przez Ruskich.
Jest też mod albo nawet kilka, które przenoszą cię po prostu na inny kontynent( jest na bank jakiś gdzie toczysz bitwy między Mongołami, Chinami, Indiami itp.). Wszelkie info można znaleźć na: http://www.twcenter.net/forums/index.php
Tudzież poszukać opinii Polaków na: http://forum.totalwar.org.pl/index.php? ... c224662a82


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 17:57 
 
Cytuj:
Szkoda tylko ze nie potrafisz przeczytac posta ze zrozumieniem i tniesz moje wypowiedzi w polowie zdania (!!!) i dorabiasz sobie do nich odpowiedz zupelnie z dupy wzieta (ja pisze o skryptach a ty o liczenie real time no ale chuj).

Bo odnosiłem sie tylko do jednego cytowanego fragmentu a nie całej wypowiedzi.

Cytuj:
Te pieniadze i roboczogodziny mozna by spozytkowac na pierdyliard lepszych sposobow niz na rzeczy, ktore jak widac jaraja tylko graphics whores i ktore powoduja ze budzety gier rosna do coraz bardziej niebotycznych rozmiarow co bezposredniio przeklada sie na ich coraz gorsza jakosc (ciecie kosztow, wycinanie contentu i elementow NARPRAWDE wplywajacych na gameplay, itd...).

Jaki rzeczy? Myślisz ze zatrudnienie większej ilości programistów gameplaya sprawi ze gry będą magicznie lepsze.
Wycinanie contentu ? Content sie wycina nie dlatego, ze nie starcza czasu na jego dopracowania, tylko dlatego ze ludzie jak tanie dziwki kupuja wszystko co im sie da. I nie ma to absolutnie nic wspolnego z postępem technologicznym.
Tak sie akurat składa, że lepsza technologia pozwala szybciej tworzyć gry. Szybciej iterować gameplay i poprostu tworzyć lepiej i szybciej. To że tak sie nie dzieje to zupełnie inna sprawa.

Cytuj:
Sorry zapomnialem ze jestes specjalista od gier, silnikow, grafiki 3D, efektow, projektow IT oraz ich ekonomicznej strony i chuj wie czego jeszcze. Oczywiscie jak zwykle zero przykladow tylko "tak jest i chuj bo ja wiem".

Ano. takie same przykłady jak i twoje.
Ale podam ci jeden. W CryEnegine 3 Gameplay iteruje sie tak:
1. Dodajesz obiekty.
2. Wciskasz Ctrl+G i sprawdzasz jak to działa.
3. Wprowadzasz zmiany
4. Znowu wciskasz Ctrl+G.
Teraz weźmy np. Chrome Engine 4:
1. Robisz mape.
2. Kompilujesz rozne rzeczy (oswietlenie, AI etc), co moze zajac od 10 minut do paru godzin(!!).
3. Wcikasz play.
4. Włacza ci sie cała gra. CALA! Co zajmuje kolejne kilka minut.
5. Wprowadzasz zmiany. Powtarzasz proces od początku.
To co w CryEngine 3 zajmuje srednio 2-3 minuty.
Masz przykłąd, jak to rozwoj technologi nie pomaga tworzyć lepszych gier. To że developerzy tworzą gry jakie tworzą, to są wymagania rynku, a nie że ich nie stać.Bo generalnie koszta utrzymuja sie na względnie tym samym poziomie.

A wracajac do starszego postu:
Cytuj:
Ale jakby nie trzeba bylo tego robic to by nie musiali zatrudniac ludzi do zrobienia tego a zamiast tego pieniadze przeznaczyli by na zatdudnienie liudzi od contentu.

Jakiego contentu ?
Ilu ludzi ?
Myślisz, że nad takimi rzeczami pracuje sztab ludzi ? Od tego jest jeden albo dwóch ludzi.
Bronie w Borderlands sa generowane automatycznie z gotowych części.
Tworzeniem contentu i tak zajmuje sie zdecydowanie najwięcej ludzi. Podobnie jak level designem. Tylko, że poprostu jest ograniczona ilość rzeczy jakie można iterować jednoczesnie.To że zatrudnisz 4 grafików więcej, nic ci nie da, skoro nie bedzie miał kto spożytkować ich pracy. Albo programiste wiecej, którego trzeba wdrożyć w projekt, zaznajomić z kodem, i którego praca znowu może zostać nie wykorzystana, bo np. nie ma więcej czasu na tworzenie leveli z rzeczami które wymyślił.

Cytuj:
Wyobraz sobei jak fajna gra moglby byc The Old Republic gdyby nie voiceoverowali CALEJ GRY i dali wiecej kasy na content i ogolnie cechy MMO. T

Byłby lepszt. O czym zresztą pisałem ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 18:34 
 
Cytuj:
Możesz się przeliczyć ponieważ jak już wcześniej wspomniałem, twórcy ograniczają dostęp do plików gry. Przez to Shogun 2 ma kiepskie zaplecze moderskie(w porównaniu do takiego Medka2 ).

EB2 jest orbione pod medieval 2.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 18:51 
 
Junkier napisał(a):
Cytuj:
Możesz się przeliczyć ponieważ jak już wcześniej wspomniałem, twórcy ograniczają dostęp do plików gry. Przez to Shogun 2 ma kiepskie zaplecze moderskie(w porównaniu do takiego Medka2 ).

EB2 jest orbione pod medieval 2.

O patrz umknęło mi to :]
No ale to dobrze, że jeszcze chłopcy tyle potrafią wycisnąć z Medka 2 :]
tym bardziej, ze na potrzeby trzeciej Ery skubańce doszli do tego jak "edytować" miasta i zamki :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 21:45 
 
http://www.greenmangaming.com/s/pl/en/p ... the-north/
klucz steam

mozna oddać stare gry(ktore dawali za darmo) da radę chyba uzyc jeszcze koda znizkowego ostatnio niby rozdawali.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 21:53 
 
http://massively.joystiq.com/2012/08/17 ... -for-sale/


Ploty, że EA chcę się (tzn. obecni udziałowcy) sprzedać.

hehehe

Acti, a teraz EA.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 17 sie 2012, 21:55 
 
Widać się mocno przejechali na tortanicu.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.