mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 109
Dołączył(a): 17.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2005, 21:11 
Cytuj  
Zastanawiam się jak to będzie na serwerach europejskich, szczególnie na tych Role-Playing. Nie mam dużego doświadczenia w mmorpg, ale szczerze mówiąc nie bardzo mnie pociąga jedynie zdobywanie kolejnych poziomów, robienie doskonałych "bildów" itd. Nie przeczę, że sprawia mi dużą przyjemność obserwowanie jak moja postać rośnie w siłę, zdobywa kolejne umiejętności, ale to jednak trochę za mało...
Każda rasa żyjąca w świecie Warcrafta ma specyficzne cechy i przymioty, które powinny być zauważalne w grze. Dumny i zdystansowany elf powinien odróżniać się od nieokrzesanego i dzikiego orka nie tylko kolorem skóry i poziomem doświadczenia.
Wielkie znaczenie ma dla mnie klimat i relacja między graczami. Może to są jedynie pobożne życzenia, ale chciałbym to widzieć jako wielki teatr bez widzów, w którym aktorzy grają po prostu dla przyjemności, gdzie rola kapłana nie ogranicza się wyłącznie do leczenia "tanka"...

Pisząc tego posta nie zamierzam kłaść na jednej szali PvP, a na drugiej RP. Żeby było jasne – nie jestem przeciwnikiem stylu zdecydowanej większości użytkowników tego forum(wolna wola), chcę jedynie się dowiedzieć czy moje wyobrażenie przystaje jakoś do rzeczywistości i czy na tym forum są osoby, które maja podobne oczekiwania.

*

Posty: 86
Dołączył(a): 8.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2005, 21:21 
Cytuj  
Witam w klubie ;)


_________________
"I'm a killer. A murdering bastard, you know that. And there are consequences to breaking the heart of a murdering bastard. You've experienced some." - Bill

**

Posty: 314
Dołączył(a): 9.10.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2005, 21:54 
Cytuj