Kassei napisał(a):
Kamil, po pierwsze jest już chyba z Tobą źle skoro nie pamiętasz co piszesz
Natomiast jeśli problemem jest fakt, że po prostu nie rozumiesz sensu tego co piszesz, jest już naprawdę bardzo źle
Przestań proszę wciskać mi słowa, których nie użyłem i doszukiwać się drugiego dna. Ja rozumiem co piszę, ale zaczynam się obawiać, że Ty nie. Założyłeś, że fanboyuję niczym Mark24 apple'a, a tak naprawdę ja wcale nie ff11 najmilej wspominam jako grę
Cytuj:
Druga rzecz - sam fakt porównywania FF11 z resztą mmo kiedy na tą resztę składa się bardzo bardzo średni Aion i całkowita pomyłka jaką jest GW2 jest na prawdę niezłym failem
Przecież w GW2 przez rezygnację z holy trinity z PvE zrobiono parodię (PvP gra dawała radę) a ty to stawiasz jako przeciwwagę i odniesienie w zestawieniu porównawczym
...
Mowa była o najpopularniejszych tytułach. WoW i GW2 to te najpopularniejsze. Przypomnę sens dysputy. Ty stwierdziłeś, że instancje robią się nudne i ciekawe czy potem jest lepiej. Na to odpowiedziałem, że jeśli zrobili jak w 11 to zapewne tak, bo dopiero endgame stawał się ciekawy. Wtedy wskoczył nawrócony Kyuubi/Zjawcia i stwierdził, że w WoW wymagana jest strategia, co w porównaniu do FF11, które ja widziałem wydaje się być śmieszne (na podstawie mojej wiedzy o WoW gdy lvlcap był 80).
Cytuj:
widziałem te 30% aktualnego end contentu (choć wydaje mi się, że więcej, bo część rzeczy o których piszesz nie było kiedy ja grałem)
Nie end contentu, a contentu. Widziałeś dynamis (meganudny), kilka małych HNMów i Sky (to farmienie też było ultra ultra nudne). Także nie widziałeś może poza Kirinem i tą walką w sky 18ppl vs. 5 mhrocznych pajacyków nic co wymagałoby jakiejś strategii. A potem serio sporo tego jest.
Cytuj:
przebrnąłem w przez super nudne bicie mobów do 75lvl (plus sub-joby) i meritowania, przy którym levelowanie swetra jest super ciekawe
Ja temu nie zaprzeczam, twierdzę tylko, że później jest ciekawiej.
Cytuj:
Sprawa czwarta. WoW 80lvl cap to chyba najgorszy okres tej gry. Nie wiem czy jesteś świadom ale już dwa dodatki od tego czasu były. Masę, rzeczy nie widziałeś, a to co mogłeś widzieć ze starego contentu będąc na 80lvl całkowicie inaczej wyglądało na cap 60 a potem na 70
No to źle trafiłem ok. Tylko czy naprawdę przy cap60,70,85,90 było tak super, a akurat przy 80 kiepsko?
Cytuj:
dla Ciebie chyba dyskwalifikuję tą grę... bo to themepark jest (swoją drogą bardzo przyjemny).
Gdzie ja coś takiego napisałem? Stwierdziłem, że skoro w 11 cały proces levelowania był nudny, a potem zaczynał się fun to prawdopodobnie w ff14-2 po wylelovaniu też będzie fun. Gdzieś Ty wyczytał, że mi się ff14 nie podoba? Gdzieś jeno napisałem, że mam obawy, iż mogą coś tam skopać i pójść zbytnio w kierunku casuali, że wszystko dla wszystkich.
Cytuj:
"cepy nie potrafiący grać drużynowo"
No, bo oprócz ekipy znajomych tylko na takich trafiałem w WoW, Aion, GW2, SWTOR. To jest przeważająca liczba graczy w popularnych tytułach. Brną przez całą grę singleplayer, nie poznają swojej roli w drużynie, a potem walą od razu na raidy. W FF14 póki co jednak granie drużynowe od początku jest ciekawsze i wydajniejsze niż solo więc mam nadzieję, że tak będzie cały czas co wyeliminuje (lub chociaż ograniczy) ten jakże irytujący problem.
Cytuj:
Gry to tylko zabawa, licytowanie się (pseudo)osiągnięciami w nich dokonanymi (a wierz mi mam zacniejsze mmo-portfolio od ciebie) to jest jakaś pomyłka...
Jakbym się chciał licytować to bym rzekł za ile pchnąłem equip
Nie to było moim celem.
Cytuj:
Primo jest real life, a nawet te sprzeczki na forum to pewien rodzaj rozrywki - przynajmniej ja do tego tak podchodzę i mam nadzieję, że reszta także
To jest kwintesencja istnienia jakiegokolwiek forum przecież