mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 300
Dołączył(a): 26.05.2009
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 11:52 
Cytuj  
Problem z WG jest taki, ze zabawa odbywa sie z okreslonej godzinie - wtedy to caly server aka kilka k osob sie zwalalo na jedna mala zone i co tu sie dziwic.
niech wprowadza teren 5x taki jak WG i niech dadza walke 24h o jakies wplywy na terenie i bedzie to czego mi tak brakuje.
Atm glownym mankamentem wowa jest to cholerne czekanie na wszystko.
Chce isc na wg, musze czekac na walke, chce na Bg - musze czekac az mnie wybierze z kolejki jakies 10min, chce isc na inste - rowniez musze czekac. Niech mi wkoncu dadza zone gdzie moge o kazdej porze dnia i nocy poporstu poleciec i sie potluc o cos.
No i zwiazku z tym przydalo by sie wprowadzic balans stron na servery i poprostu blokowac powstawanie kolejnych ras z przewazajacej frakcji, bo inaczej zadne world pvp nie ma sensu.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 11:53 
Cytuj  
No gdzie to ogloszenie zmian u shamana priesta i locka ....


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 11:58 
Cytuj  
Ma być na US forum, a obecnie w Stanach jest 6 rano.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 12:06 
Cytuj  
Magisteri napisał(a):
Chce isc na wg, musze czekac na walke

No na wg zawsze mozesz sie potluc:) Szczegolnie jak lecisz tam pofarmic elementale.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 12:18 
Cytuj  
Cytuj:
Aka Wintergrasp 2.0. Really. Mass Open PvP w WoW nie istnieje, bo serwery nie wyrabiają. Huehue.


Serwery wyrabiają, wyrabiały Tarren Mill vs South Shore, masakry w STV, wyrabiały 80 osobowe zergi w Black Rock Mountain etc.
Lag był, ale wszystko było grywalne (na ile powzwalał twój komputer - ilość fpsów). Wintergrasp to jakiś wypadek przy pracy.

Na niektórych serwerach organizuje się eventy open PvP i są one bardzo liczne, ale nie ma tego 24/7 bo po prostu nie jest to opłacalne. Dla większości ludzi gear/punkty -> fun (co niestety wymusza też sam system). Battlegroundy zabiły oPvP, Areny dobiły co zostało (no i dały kopniaka BG). Blizzard próbował to naprawić, eksperymentując najpierw z Silthusem i EPL, potem w BC zrobili "Haalę" w Nagrandzie i rozwinęli to w wotlk tworząc Wintergrasp, ponieważ zdają sobie sprawę że nie da się przywrócić opvp bez wypatroszenia obecnego systemu honoru/zdobywania sprzętu (tegoż też nie chcą).

Cytuj:
niech wprowadza teren 5x taki jak WG i niech dadza walke 24h o jakies wplywy na terenie i bedzie to czego mi tak brakuje.


Toteż pisałem gdzieś na forum w dziale "sugestii", będąc pomny doświadczeń z Warhammera by zrobili coś podobnego.

Mój pomysł był następujący, w dużym uproszczeniu:

Mamy Wintergrasp, Siege co 2 godziny (albo nawet więcej, z 12 godzin, by zachecać do walki). Jebs Alianci atakują i zdobywają twierdzę, rozpoczyna się X godzin odliczanie.
W tym momencie na mapie pojawiają się "Battle Objectives", czyli takie małe obozy z paroma NPCami jako strażnikami i flagą pośrodku, oraz pojawia się też "Victory Bar" od 0 do np 200.

Jako że Alianci trzymają twierdzę, Battle Objectives są w posiadaniu Hordy. Trzymając te X punktów na mapie (liczba do ustalenia, lub nawet zmieniająca się dynamicznie proporcjonalnie do populacji w zonie) wypełnia się "Victory Bar". Alianci mogą (i powinni) oczywiście ruszyć w pole by odbić te punkty (dla honoru, marków czy by utrzymać twierdze i co jest z tym związane, instance/vendorów/questy etc.).
Na mapie pojawiają się też "magiczne kamyki/kulki mocy/cokolwiek" które Hordziaki mogą podnieść i donieść do najbliższego "Battle Objective" (który oczywicie musi być w ich posiadaniu) by jeszcze bardziej wypełnić "Victory Bar".
Osoba niosąca "magiczny kamyk" nie może używać mounta, więc jest łatwym celem dla Allianców którzy mogą na nich polować (tak jak w Silithusie).

Kiedy Horda wypełni "Victory Bar", czas zostaje zredukowany do np. 15 minut i pojawia się server-wide info o tym że zaraz rozpocznie się oblężenie (by można się było przygotować). Rozpoczyna się oblężenia, Horda zajmuje Zamek i zabawa się rozpoczyna od nowa.

I tyle, trochę tweaków, balansowania i ustalenia szczegółów i już mamy receptę na perpetualne Open PvP.

Tak, ciągle jest to tylko "proteza", ale jakże bardziej zabawna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 12:24 
Cytuj  
Dana napisał(a):
by utrzymać twierdze i co jest z tym związane, instance/vendorów/questy etc.

Taaaa... lament by sie podniosl, ze cos jest niedostepne i trzeba sobie wywalczyc, a nawet - o zgrozo! - wspoldzialac z innymi.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 12:28 
Cytuj  
Tak jestem tego świadom. Dlatego sama walka powinna być na tyle "opłacalna" by nie musieć nikogo do tego zmuszać. Kwestia ustalenia detali.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 12:36 
Cytuj  
Co do optymalizacji, to niech najpierw coś z Dalaran zrobią, bo to jest jakaś kpina, że wszędzie w grze mam 40-60 fps na maksymalnych detalach, a w Dala stojąc w domu i widząc kawałek podwórka bez ludzi spada do 12-20.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 14:36 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Lag był, ale wszystko było grywalne

Parosekundowy lag to dla Ciebie ok? Ja podziekuje za taka zabawe.
@Keii Ogolnie performance tej gry przy grafice mocno przestarzalej to porazka.


_________________
Χ Ξ Σ

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 14:40 
Cytuj  
Wiesz, performance to jedno, ale nie rozumiem jak może być jedno miejsce, gdzie wielu osobom spadają nagle fpsy właściwie bez powodu i nic z tym nie zostało zrobione od czasu premiery WotLKa...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 14:42 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Dana napisał(a):
Lag był, ale wszystko było grywalne

Parosekundowy lag to dla Ciebie ok? Ja podziekuje za taka zabawe.
@Keii Ogolnie performance tej gry przy grafice mocno przestarzalej to porazka.


Ja mówię jak pamiętam z podstawki, bo wiem że w Wintergrasp lag jest przysłowiowo przejebany. Tyle że nie sądzę iż to jest problem z serwerem jako takim, tylko wydajnością kodu sieciowego gry.


Ostatnio edytowano 7 kwi 2010, 14:43 przez Dana, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 14:43 
Cytuj  
@Dana: wszystko fajnie, ale najwiekszym problemem bylby balans stron na serwerach a nie lag imo

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Parosekundowy lag to dla Ciebie ok? Ja podziekuje za taka zabawe.
@Keii Ogolnie performance tej gry przy grafice mocno przestarzalej to porazka.

Tak pieprzysz i pieprzysz w tym topicu ze mam wrazenie ze wciaz oplacasz haracz blizzowi i pykasz w ukryciu :]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 14:50 
Cytuj  
Nie jestem masochista.
@Dana Nie zdziwilbym sie gdyby blizz w ramach dojenia odpalal te serwery na kompach z demobilu. Najzabawniejsze, ze tam pewnie wiecej niz 1k na strone nie bywa, a do tego wiekszosc i tak siedzi w instancjach wiec moze rzeczywiscie kod sieciowy pisali studenci za najmniejsza stawke.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 14:54 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
@Dana: wszystko fajnie, ale najwiekszym problemem bylby balans stron na serwerach a nie lag imo

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Parosekundowy lag to dla Ciebie ok? Ja podziekuje za taka zabawe.
@Keii Ogolnie performance tej gry przy grafice mocno przestarzalej to porazka.

Tak pieprzysz i pieprzysz w tym topicu ze mam wrazenie ze wciaz oplacasz haracz blizzowi i pykasz w ukryciu :]


Offtop - jak nabiłeś 9k godzin gry w wow ? To przecież rok grania non stop :O
Albo od momentu premiery ok 5h/dziennie bez dnia przerwy. :D


Ostatnio edytowano 7 kwi 2010, 14:56 przez Atherius, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 14:56 
Cytuj  
Nigdy o nolifach nie slyszales. Takie stworzonka zyjace w necie. Jak placisz podatki to pewnie placisz/bedziesz placil jego zasilek.


_________________
Χ Ξ Σ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 15:21 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Offtop - jak nabiłeś 9k godzin gry w wow ? To przecież rok grania non stop :O
Albo od momentu premiery ok 5h/dziennie bez dnia przerwy. :D

Zaczalem grac w gim, pozniej bylo liceum wiec czasu nie brakowalo - teraz na szczescie gra sie znudzila bo nie chce wiedziec jaka wydajnosc mialbym w pracy. W sumie sam sie zdziwilem jaka srednia wychodzi ;] najwiecej czasu chyba nabilem w koncowce classica i przez wiekszosc TBC. No ale sporo tez godzin z tych 9k jest afkniete czekajac np na raid/party do insty itp ;]

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nigdy o nolifach nie slyszales. Takie stworzonka zyjace w necie. Jak placisz podatki to pewnie placisz/bedziesz placil jego zasilek.

n/c przynajmniej nie placze na forum gry jaka ta gra jest beznadziejna i ile na niej zycia zmarnowales, bo tylko to mozna wyciagnac z twoich cudnych wypocin tutaj :)
Whinujesz o trudnosci gry w momencie gdy nie masz stycznosci z gra od dwoch lat. Przeciez wiekszosc TBC to naprawde konkretny poziom trudnosci czy to za sprawa m.in. Vashj czy calego Sunwell. WOTLK poczatek mial oczywiscie slabiutki, ale przeciez Naxx byl znany i lubiany, taksy praktycznie sie nie zmienily od vanilli nie mowiac juz o doswiadczeniu jakim wiekszosc graczy zebrala przez ostatnie lata. Zarowno Ulduar jak i Icecrown Citadel (z tym ze w tym wypadku niewiele widzialem) to imo najlepsze insty w grze. Co ciezsze encountery nawet na normalu zatrzymaly nie jedna grupe scrubow, a hard mody dawaly popalic tym ktorzy po gorach wola jezdzic - zeby nie bylo za latwo -skladakiem niz goralem jak Tor-Bled-Nam... a i argument o tym ze ktos ma pojecie o grze bo ma legendary macke z ulduaru jest srednio trafne, bo akurat czesci do niej mialy szanse na drop takze w zwyklych nie hard modowych encounterach - sam na szamku posiadam kilka czesci a gralem w enhancement.

Grafa jest przestarzala, kazdy update i dodatek zwiekszal wymagania na caly sprzet itd., ale komp na ktorym WoW pojdzie w full detalach da sie sklepac za ~1200-1500zl.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 15:27 
Cytuj  
Krytyke gry mylisz z placzem? Wyjdz do ludzi. Wiem, ze grajac w WoW nie miales kiedy wyszktalcic skili socjalnych, ale chyba juz pora. Ja zycia w wowie raczej nie zmarnowalem, bo ostani raz gralem z wiekszym zaangazowaniem w 2006. Czasem odswiezam suba, kupie dodatek zeby zobaczyc jak eweoluuje ten produkt, a potem obsmiac go na forum i polewac z nolifow.


_________________
Χ Ξ Σ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 15:39 
Cytuj  
W twoich postach nie widze krytyki tylko bzdurne czepanie sie kazdego aspektu gry ktory zostal zmieniony od wersji 1.0 co zreszta ladnie potwierdzasz w slowach ze uzupelniasz kobze Blizza tylko po to by pozniej obsmiac ich gre jak i graczy ktorym gra sie o zgrozo podoba. Tak samo jezdzisz pewnie po Microsofcie, Windzie, Tepsie, CoD'zie, czyli wszystkim tym co "elo" jest jezdzic i do tego epeenek sie powieksza od kolejnego smiecio posta...


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 15:43 
Cytuj  
Nawet nie wiesz jaki jest duzy juz. 1.0? Tylko alfa byla true wow. gtfo nolifie. Pewnie jeszcze zaczales grac od tbc.


_________________
Χ Ξ Σ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 15:51 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
...Pewnie jeszcze zaczales grac od tbc.

No co ty, po Wotlku zaczalem...


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.