mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 20:16 
Cytuj  
W GW1 grałem daaaawno i krótko stąd też może dziwne pytanie zatem proszę się nie śmiać :). Czy nadal w przypadku tej gry MMO widoczne jest tylko w miastach a po wyjściu z nich jest tylko drużyna i moby/NPC?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 20:19 
Cytuj  
Nope, w GW2 bedzie normalny otwarty swiat.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 21:38 
Cytuj  
Ale bedzie podzielony na strefy z loading screenami pomiedzy.

Swoja droga wlasnie wzialem sie za Ghosts of Ascalon. Arcydzielo literackie to moze nie jest ale nie jest tez tragicznie - takie lekkie, przyjemne czytadelko.


Ostatnio edytowano 22 sie 2010, 21:46 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 21:45 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Ale bedzie podzielony na strefy z loading screenami pomiedzy.


alternatywą jest jak to zrobili w wowie, że niekoniecznie jest to dobre rozwiązanie można było zobaczyć a raczej odczuć w who


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 21:54 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Ale bedzie podzielony na strefy z loading screenami pomiedzy.

Swoja droga wlasnie wzialem sie za Ghosts of Ascalon. Arcydzielo literackie to moze nie jest ale nie jest tez tragicznie - takie lekkie, przyjemne czytadelko.

Nie bedzie. Loading screeny sa jak uzywasz fast travel. Co jest raczej oczywiste. Swiat jest presitant w 100%.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 21:58 
Cytuj  
O, to dobra wiadomość. W takim razie dopisuję do "warte spróbowania" ;)

Dzięki za odpowiedzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 22:38 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Ale bedzie podzielony na strefy z loading screenami pomiedzy.

Swoja droga wlasnie wzialem sie za Ghosts of Ascalon. Arcydzielo literackie to moze nie jest ale nie jest tez tragicznie - takie lekkie, przyjemne czytadelko.

Nie bedzie. Loading screeny sa jak uzywasz fast travel. Co jest raczej oczywiste. Swiat jest presitant w 100%.


Persistent nie znaczy seamless. Jak posluchasz tego wywiadu i zastanowisz sie co facet tak naprawde powiedzial to jest to dosc oczywiste: gra sklada sie z map, jest tych map wiele (co znaczy ze w praktyce mapa=strefa), przykladem 1 mapy jest Divinity's Reach (a zeby sie dostac do DR to trzeba przez portal przejsc i loading screen obejrzec), mapy sa duze i poki zostajesz w 1 mapie to loading screenow nie zobaczysz.

http://www.youtube.com/watch?v=ziFRlpQi ... _embedded#

Szczerze mowiac zawsze jak ktos z AN odpowiada na pytanie z tego tematu to odnosze wrazenie ze mocno kreci tak aby jednoznacznej odpowiedzi nie podac. W sumie nie dziwie sie bo ludzie przychylniej patrza na swiaty z plynnymi przejsciami miedzy strefami. Jednak gdyby GW2 mialo miec swiat w pelni otwarty (chocby tylko poza miastami) bez loading screenow juz dawno developerzy by sie tym pochwalili zamiast robic uniki.

*

Posty: 96
Dołączył(a): 28.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 08:48 
Cytuj  
Im więcej czytam o GW2, tym bardziej się zniechęcam.

Jedynka była czymś naprawdę nowym na rynku MMORPG, misje, genialne zbalansowane PvP.. Tutaj wychodzi na to, że spotkamy się z grą raczej podobną do większości produkcji. Walka typu arcade, brak energy managment, ale mana i potionki (na jakimś screenie były), otwarty świat bez wrażenia, że się jest kimś specjalnym, tylko zwykłym gostkiem.. Brak tej epickości. Walki z Shadow of Collosus tego nie zmienią.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 08:51 
Cytuj  
Łamiesz mi serce.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 08:52 
Cytuj  
Indoctrine napisał(a):
Im więcej czytam o GW2, tym bardziej się zniechęcam.

Jedynka była czymś naprawdę nowym na rynku MMORPG, misje, genialne zbalansowane PvP.. Tutaj wychodzi na to, że spotkamy się z grą raczej podobną do większości produkcji. Walka typu arcade, brak energy managment, ale mana i potionki (na jakimś screenie były), otwarty świat bez wrażenia, że się jest kimś specjalnym, tylko zwykłym gostkiem.. Brak tej epickości. Walki z Shadow of Collosus tego nie zmienią.
co?
PvP ciagle bedzie zajebiste a o to w tym chodzi.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.


Posty: 23
Dołączył(a): 19.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 09:06 
Cytuj  
A kiedy ma wyjść GW 2 ? W tym roku jeszcze ?

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 09:09 
Cytuj  
Nekromanta napisał(a):
A kiedy ma wyjść GW 2 ? W tym roku jeszcze ?


Marzec 2011

PS. Za takie pytanie powinien być kickban :evil:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 96
Dołączył(a): 28.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 10:13 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
co?
PvP ciagle bedzie zajebiste a o to w tym chodzi.


No właśnie jak walka stanie się bardziej arcadowa, a taka widać jest planowana (bez sticka), to wygląda to mniej ciekawie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 10:14 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
Nekromanta napisał(a):
A kiedy ma wyjść GW 2 ? W tym roku jeszcze ?


Marzec 2011

PS. Za takie pytanie powinien być kickban :evil:


:o A skad ty takie info wytrzasnales? Ze celuja w 2011 to wiemy od dawna ale konkretow jeszcze nigdzie nie widzialem. Ja sadze ze przed 2 kwartalem 2011 to raczej nie powinnismy sie spodziewac wyjscia gw2 na rynek.

Indoctrine napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
co?
PvP ciagle bedzie zajebiste a o to w tym chodzi.


No właśnie jak walka stanie się bardziej arcadowa, a taka widać jest planowana (bez sticka), to wygląda to mniej ciekawie.


Na pewno bedzie bardziej dynamiczna i widowiskowa. Czy ucierpi na tym 'strategicznosc' to trzeba bedzie zobaczyc w praktyce.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 10:43 
Cytuj  
Indoctrine: myslę, że żeby oceniać PvP, musimy zobaczyć to PvP. Nie wiadomo jeszcze jak będzie z mechaniką energii w tym trybie gry, gdyż devi twierdzą, że czymś się będzie różnić od PvE.

O callowaniu targetu:
"Q: You mention that the skill On My Mark, which calls out a target. Does this mean that this system present in Guild Wars is no longer available via control+action?
Eric: We still intend to have our Guild Wars target calling system in place. Think of the skill On My Mark as a shortcut to calling the target, with some cool additional benefits."


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 11:25 
Cytuj  
Indoctrine napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
co?
PvP ciagle bedzie zajebiste a o to w tym chodzi.


No właśnie jak walka stanie się bardziej arcadowa, a taka widać jest planowana (bez sticka), to wygląda to mniej ciekawie.
właśnie wg mnie bardziej arcadowa = lepsza. Mniej arcade oznacza wiekszy nacisk na build a wtedy gra jest bardzo przewidywalna.
Ciagle przytaczam fakt, ze jak gralismy w [ice] balansem, to kilka skilli bralismy do buildu zalezenie od tego czy pewne gildie akurat grały mecze, np [SoT] ktory grał ranger spikiem mogl byc zatrzymany w zasadzie tylko shields upem wiec jak widzielismy ze graja to bralismy do buildu shields up. Inny przyklad, w meczu o 3. miejsce w ESL gralismy z [BoS], ktory grał ciagle euro spikiem (wtedy bardzo ciezki do zatrzymania), trzeba wiec bylo zlozyc specjalny build na nich i tak zrobilismy. Było zdziwko jak BoS wybiegli z R/W na hammerach, a my bylismy zupelnie nieprzygotowani buildem na gre przeciwko temu i dostalismy niezly wpierdziel. W przypadku GW2 taki disadvantage bedzie mozna nadrobic wlasnie arcade skillem, w GW tego sie nie dalo odrobic, nawet stosujac roznego typu splity i zagrania.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

*

Posty: 96
Dołączył(a): 28.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 11:33 
Cytuj  
Właśnie to kombinowanie z buildem, przewidywanie jaki będzie ten użyty przez przeciwnika, ale też konstruowanie elastycznych kombinacji, podobało mi się najbardziej. Pamiętam jak w [TW] kombinowaliśmy z różnymi pomysłami, ile to się na Tsie siedziało obmyślając strategie...
Za dużo arcade spowoduje, że niektórzy gracze będą mieć problem z adaptacją, ja na przykład naprawdę wielokrotnie nie miałem czasu by dokładnie przyglądać się postaci, którą atakuję. A jak będzie ze strzelaniem i spelami? Będą autoaim czy też trzeba będzie ręcznie celować jakoś?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 11:45 
Cytuj  
Niestety semi-autoaim ;/. Jakby nie bylo zadnego auto-targetu to gra by sie jeszcze bardziej do idealy zblizyla.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 96
Dołączył(a): 28.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 11:58 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Niestety semi-autoaim ;/. Jakby nie bylo zadnego auto-targetu to gra by sie jeszcze bardziej do idealy zblizyla.


To nie lepiej pograć w takim wypadku w nie wiem, Darkfall? Tam nie ma autotargeta i autoaim, walka jest arcadowa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 12:03 
Cytuj  
Indoctrine napisał(a):
iniside napisał(a):
Niestety semi-autoaim ;/. Jakby nie bylo zadnego auto-targetu to gra by sie jeszcze bardziej do idealy zblizyla.


To nie lepiej pograć w takim wypadku w nie wiem, Darkfall? Tam nie ma autotargeta i autoaim, walka jest arcadowa...

Ja na to mowie, gra wymagajaca skila.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.