mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 12:26 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam: mylisz się, GW sprzedawało się przez 5 lat. Do gry nowi gracze trafiali ciągle, nieprzerwanym strumieniem. Choć w okresach wzmożonej promocji było ich więcej, nie można mówić o tym, że gra sprzedawała się przez pierwsze parę miesięcy.

Na GW2 będzie oczywiście dużo większy hype, dlatego na starcie sprzedadzą więcej niż przy GW1. Jeśli jednak bedą chcieli za rok sprzedać do gry jakiś dodatek, to będą musieli się przez rok porządnie napracować. Słabością gier na abonament jest to, że jeśli nawet nie spodoba Ci się nowy content, to i tak musisz ciągle płacić za dostęp do starego. W GW, jeśli nie chciałeś, nie kupowałeś dodatku. To, że każda z części tej gry sprzedała się dobrze, jest właśnie dowodem na to, że ANet bardzo dobrze grę utrzymywał i rozwijał. Bo każdy miał WYBÓR.

A co to Twojego akapitu o dziecku z kieszonkowym 50PLN, to udam, że go nie było. Skorzystam z siły swojej wyobraźni i wmówię sobie, że naprawdę napisałeś coś konstruktywnego i na poziomie - cokolwiek, co dowodziloby, że jednak umiesz brać udział w dyskusji :)
Tak będzie lepiej dla wszystkich.

P.S. Grałam w wiele gier na abonament i nie zauważyłam, żeby był on gwarancją czegokolwiek.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 12:42 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Plutonka napisał(a):
Chciałabym zauważyć jedną rzecz: wbrew pozorom to właśnie w modelu bez abonamentu developer musi bardziej się postarać o poziom i rozwój swojego produktu, żeby ciągle sprzedawać nowe pudełka.
W tym modelu nie da się sprzedać ludziom gówna, a potem zwodzić ich przez pół roku, że już za miesiąc będzie mega update, jeśli tylko opłacisz abonament. Jeśli GW2 failnie, to bardziej nie przez model sprzedaży, a dlatego, że zwyczajnie nie przypadnie ludziom do gustu.

Gdy istnieje abonament i on ma byc zordlem dochodu, naturalnym jest rozwijanie produktu zeby zatrzymac graczy. W przypadku braku abonamentu dziala model sprzedazy znany z normalnych gier, filmow czyli pierwsze tygodnie decyduja o wyniku finansowym. Rzeczywiscie produkt free musi byc bardziej dopracowany, ale nie sadze zeby roznice z tego powodu byly znaczace. Porazka ostanich kilku platnych mmo wynika przede wszystkim ze zlego zrozumienia oczekiwan graczy, niskiej jakosci wypuszczonego produktu i zupelnego braku koncepcji na rozwoj.

Co do bolacej dupy i prania mozgu przy placeniu abonamentu to mam wrazenie jakbym czytal wypowiedz dziecka ktore ma 50PLN kieszonkowego. Dla sporej czesci ludzi w naszym kraju ubytek takiej kwoty jest niezauwazalny w portfelu, wiec nie sadz po sobie. O zachodzie nie bede wspominal bo te 15$ to smieszne pieniadze. Jesli za abonament mam zagwarantowana dobra jakosc uslugi, to chetnie zaplace.

Zaczne od konca. A co jesli gram sobie np w 6 gier ? Mam za kazda placic ? (powiedzmy ze kazda sobie lubie odpalic na 2-3h raz na jakis czas). Bo prawda jest taka, ze (mowie o sobie), mam czas zeby sobie dluzej pograc to mi sie poprostu niechce. I placenie za to ze odpale gre od czasu do czasu, albo za to ze chce sobie wpasc obadac jakis event jest wedlug mnie glupota ;/.

Odwracajac sytuacje w GW2 nie bedzie abonamentu to znaczy, ze kupisz gre i nawet jak ci sie nie spodoba, to nic nie straciles, a ZAWSZE istnieje szansa ze spodoba ci sie pozniej (nie ma co robic to zainstalujesz i sprawdzisz co tam nowego a noz cos sie zmienilo ciekawego). I mysle ze naprawde duzy procent graczy do tego tak podchodzi. A jak juz im sie spodoba no to mozna by dodatki kupic, albo nadgonic innych (hi unlock skili za 5$ ;p). Itd.

Ja bym nie ocenial tego na podstawie tego co bylo. Bo jak widac w AN przemysleli to i doszli do wnioski ze taki model finansowy jest wystarczjacy zeby przyciagac graczy, rozwijac gre, i zarabiac.

Gdy istnieje abomanemnt to naturalnym jest ze nalezy mowic gracza ze za miesiac bedzie lepiej, a potem znowu i znowu, czesc w to wirzy i placi, czesc kladzie laske i wychodzi. Inymi slowy abomanent nic tu nie znaczy.
Za to jak robisz gre ktora bedzie sie utrzymywac ze sprzedazy pudelek, dodatkow i jakis tam nieznaczaych mikrotransakcji (kostiumy etc), to musisz sie postarac zeby gra byla dobra od startu. Co wiecej, musisz sie postarac zeby dodatki tez byly dobre aby ludzie je kupowali. Nie masz zadnego zabezpieczenia w postaci wmawiania ludzia zeby placili bo napewno kiedys to naprawimy. Albo robisz dobrze albo cierpisz.

Inymi slowy, musze sie zgodzic ze marketing sporej ilosci graczy wyprał mózg juz do cna ;/.

w GW1 to działało. Nie watpie ze w GW2 tez bedzie dzialac. Maja duze doswiadczenie, wierny player-base, i ogromne szanse na przyciegnieie nowych graczy, ktorzy nic z MMO nie mileli wspolnego, zamiast probowac krasc graczy innym grom ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 12:46 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
...cokolwiek, co dowodziloby, że jednak umiesz brać udział w dyskusji :)...


A kto pierwszy zaczął mówić o ludziach po praniu mózgu ? Nie udawaj takiej grzecznej :S To był równie dobry argument jak twój :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:02 
Cytuj  
iniside napisał(a):
w GW1 to działało.

Ale co dzialalo? Przeciez GW1 to nie bylo mmorpg. GW2 chce pretendowac do tego miana. Dwa rozne poziomy.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:04 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
iniside napisał(a):
w GW1 to działało.

Ale co dzialalo? Przeciez GW1 to nie bylo mmorpg. GW2 chce pretendowac do tego miana. Dwa rozne poziomy.

No jedyna roznica to ze nie bedzie instacji dla kazdego. Co szczerze mowiac nie jest jakas dramtyczna roznica. Reszta zasad rozwijania gry pozostaje bez zmian ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:05 
Cytuj  
ee tam, czepiles sie skrotu jezykowego mmorpg jakby to mialo cos znaczyc. A prawda jest taka ze stworzono go lat temu nascie zeby odroznic gry w ktore gralio 4 osoby max razem od tych w ktorych gralo razem kilkadziesiat (w jednej lokacji) jakbys nie pamietal to chyba zaczelo sie to od Meridiana69 czy jakos tak.
"mmorpg" pasuje do kazdej gry w ktorej mozesz spotkac wiecej niz 10 ludzi. A fakt ze GW1 mialo "online lobby" a reszta byla instancjowana to inna para kaloszy.


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:09 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
iniside napisał(a):
w GW1 to działało.

Ale co dzialalo? Przeciez GW1 to nie bylo mmorpg. GW2 chce pretendowac do tego miana. Dwa rozne poziomy.

No jedyna roznica to ze nie bedzie instacji dla kazdego. Co szczerze mowiac nie jest jakas dramtyczna roznica. Reszta zasad rozwijania gry pozostaje bez zmian ;/.

Ja czytalem cos o persistent world, gdzie isntancje beda tworzone tylko na potrzeby dungeonow plus tworzenie dystryktow jak w AoC. To jak dla mnie spora roznica. Wymagania sprzetowe dla tych dwoch modeli sa rozne. To sie przeklada na koszty.

@Sathorn Wiele skrotow zostalo wypaczonych. Czasem trzeba dostosowac sie do nowego znaczenia danego slowa, a czasem nie. MMORPG to dla mnie drugi przypadek.


_________________
Χ Ξ Σ

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:23 
Cytuj  
Nie rozumiem nadal po kiego bronić przestarzałego modelu?

Gdyby abonament był wyznacznikiem jakości gry i community to w WoW w tej chwili community by było rewelacyjne a szczerze mówiąc to nie widzę różnicy pomiędzy tym a tym z GW1.

Druga rzecz że Anet świetnie sobie radziło zarabiając na sklepiku GW, dodatkowe sloty w skrzyni, na postacie, mission pack, odblokowanie skilli i itemów do PVP ( dla niecierpliwych ) , kostiumy itd itp, i z tego co nadal widać w jedynce cały czas się sprzedają, jeżeli w kolejnej grze robią taki sam model to znaczy że się sprawdził i tyle.

Gdyby więcej MMO miało taki model to bym zakupił ich więcej i zapewne nie tylko ja.

Nie będę twierdzić przed premierę że GW2 będzie super rewelacja, ale jeżeli spełnią to co obiecują to na pewno ta gra będzie się wyróżniać wśród innych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:27 
Cytuj  
To nie jest obrona jakiegos modelu z zasady. To kwestia mojego ogolnego pogladu na projekty IT i jakiejs znajomosci kosztow. Nie pracuje w branzy gier, ale znam z doswiadczenia odsetek sukcesu projektow informatycznych, a takze koszty wdrozen i utrzymania. Twierdze, ze zapewnienie poziomu wsparcia i rozwoju gry mmorpg na poziomie jaki oferuje chocby Blizzard nie jest mozliowe bez abnamentu. Nie mam nasrane w glowie i jakbym mogl dostac to samo za darmo to oczywiscie bym wolal. No moze czasem jak gdzies pisalem nawet drobna oplata sie przydaja, bo zniecheca pewien rodzaj plebsu. :>


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:47 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Twierdze, ze zapewnienie poziomu wsparcia i rozwoju gry mmorpg na poziomie jaki oferuje chocby Blizzard nie jest mozliowe bez abnamentu.

A cóż to za poziom? Raz na dwa lata kontynent, nowa klasa (tak naprawdę sprzeczna z zasadami świata) i kolejne 10 leveli? Prawie nic z tego co obiecywali od początku gry nie zostało zrobione. Poziom mieli kiedyś, teraz mają też wysoki tylko zamiast w dziedzinie tworzenia gier mają go w wyciąganiu kasy od ludzi.

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nie mam nasrane w glowie i jakbym mogl dostac to samo za darmo to oczywiscie bym wolal. No moze czasem jak gdzies pisalem nawet drobna oplata sie przydaja, bo zniecheca pewien rodzaj plebsu. :>


Niby nie masz a dzielisz ludzi na tych co mają kasę (git chłopaki) i tych co jej nie mają (plebs). Dla mnie te da Twoje zdania się nawzajem wykluczają. Dodam, że nie cierpię na chroniczny brak pieniędzy, są biedniejsi... ale w sumie wolę raczej już się z tym plebsem utożsamić niż z takimi jak Ty 'kasiarzami'.

GW kiedyś mnie nie pociągnęło ze względu na instancjonowanie. Nowe zapowiada się o wiele lepiej a brak abonamentu był by tylko zaletą nie wadą. Jak mam do wyboru pograć, albo pograć i wypić piwko to wybieram to drugie :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'


Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 13:54 przez Gefaran, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:51 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
To nie jest obrona jakiegos modelu z zasady. To kwestia mojego ogolnego pogladu na projekty IT i jakiejs znajomosci kosztow. Nie pracuje w branzy gier, ale znam z doswiadczenia odsetek sukcesu projektow informatycznych, a takze koszty wdrozen i utrzymania. Twierdze, ze zapewnienie poziomu wsparcia i rozwoju gry mmorpg na poziomie jaki oferuje chocby Blizzard nie jest mozliowe bez abnamentu. Nie mam nasrane w glowie i jakbym mogl dostac to samo za darmo to oczywiscie bym wolal. No moze czasem jak gdzies pisalem nawet drobna oplata sie przydaja, bo zniecheca pewien rodzaj plebsu. :>


Jaki ma w takim razie support i wsparcie dla gry Blizzard ? dodatki raz na 2 lata ? 4 patche pomiedzy dodatkami ? Geeez, moglbys wkoncu zrozumiec, ze jakby ten model finansowy im sie nie oplacal to by z niego zregyznowali. Jak widac doszli do wniosku ze to im wystarczy zeby zarabiac na grze przez jakies 5 czy tam ile lat.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:00 
Cytuj  
Wielokrotnie pisales iniside, ze kupilbys gre x gdyby kosztowala y. Juz na tej podstawie nie powinienem dyskutowac z toba o kosztach docelowego produktu, czy istnienia abonamentu. Masz zupelnie bledne myslenie o sumach jakie pochlania utrzymanie serwerow, zespolu programsitow, testerow, supportu, etc. Oceniasz to jako konsument z "argumetami" zyczeniowymi. Moze kiedys bedizesz mial okazje wziac udzial w jakims projekcie to zweryfikujesz swoje opinie. Kiedys pojawila sie suma samego utrzymania wowa, bylo to chyba za okres 4 lat. Opiewala ona na 200 milionow dolarow. Nie zawierala kosztow produkcji i chyba marketingu rowniez. A sam rozwoj gry przez blizzard i utrzymanie serwerow? Najlepsze jakie widzialem w mmorpg.

@Gefaran Niestety twoje kompleksy spowodowaly, ze zle zinterpertowales moje slowa.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:03 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Wielokrotnie pisales iniside, ze kupilbys gre x gdyby kosztowala y. Juz na tej podstawie nie powinienem dyskutowac z toba o kosztach docelowego produktu, czy istnienia abonamentu. Masz zupelnie bledne myslenie o sumach jakie pochlania utrzymanie serwerow, zespolu programsitow, testerow, supportu, etc. Oceniasz to jako konsument z "argumetami" zyczeniowymi. Moze kiedys bedizesz mial okazje wziac udzial w jakims projekcie to zweryfikujesz swoje opinie. Kiedys pojawila sie suma samego utrzymania wowa, bylo to chyba za okres 4 lat. Opiewala ona na 200 milionow dolarow. Nie zawierala kosztow produkcji i chyba marketingu rowniez. A sam rozwoj gry przez blizzard i utrzymanie serwerow? Najlepsze jakie widzialem w mmorpg.

@Gefaran Niestety twoje kompleksy spowodowaly, ze zle zinterpertowales moje slowa.

A mi sie wydaje ze wiesz lepiej od developera o tym jak on ma zarabiac w tym przypadku ;o.

A po drugie. Naprawde co mnie obchodzi ile kosztowalo wyprodukowanie gry ? Skoro z mojego punktu widzenia nie w niej nic za co warto by bylo placic ? ;/ I tak mowie to z punktu widzenia klienta a z niby jakiego mam mowic ? ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:03 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
A kto pierwszy zaczął mówić o ludziach po praniu mózgu ? Nie udawaj takiej grzecznej :S To był równie dobry argument jak twój :/

Makaan, zawsze staram się popierać swoje wypowiedzi stosownymi argumentami i dbam o poziom swoich postów. Moim priorytetem jest jednak nazywanie rzeczy po imieniu, i jeśli przypadkiem się zdarzy, że najtrafniejsze określenie danego zjawiska nie należy do najbardziej eleganckich, nie obwiniam za to siebie. :D

Rozumiem, że abonament jest standardem w grach MMO, nigdy nie miałam z tym żadnego problemu. Mam jednak wrażenie, że problem z tym mają deweloperzy gier, którzy uwierzyli, że on się im po prostu należy.
Abonament nie sprawia, że dostajemy coraz bardziej dopracowane gry. Nie gwarantuje dobrych patchow i pomysłowych rozszerzeń. Jest przeciwnie. Do wyśnionej Abonamentolandii każdemu jest tak śpieszno, że dostajemy bety gier, zachowawcze rozwiązania (żeby nie wystraszyć abonentów) oraz kolejne ułatwienia, żeby było coraz łatwiej, i żeby liczba subskrypcji rosła.

Nie twierdzę, że nagle brak abonamentu te problemy rozwiąże. Twierdzę jedynie, że abonament przed nimi nie chroni. Być może faktycznie okaże się, że ANet się przeliczy i poniesie konsekwencje swego czynu. Ale cieszę się, że chociaż próbują. I dziwi mnie to, że ciągle znajdują się osoby, które zamiast doceniać tę odwagę wysuwają sprany argument, że subskrypcja 'oddzieli ich od plebsu', 'taka jest już nasza powinność', 'tak musi być' itd.

Każdy się jara demotywatorami o tym, że 'Wszystko jest możliwe, póki nie uwierzysz, że nie jest', a jak przychodzi co do czego, to nie jest w stanie uwierzyć w to, że ktoś chce zrobić grę bez abo. WTF?


_________________
http://karolinacianciara.pl/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:08 
Cytuj  
Jak tak dalej potoczy sie dyskusja to zaraz ktos zwyzywa Tor-Bled-Nama od fanbojow wowa i bedzie smiesznie.

Najlepszy model jak dla mnie to placenie za gre ale za tyle ile faktycznie grasz . Czyli tak jak placa zoltki za mmorpgi chyba.

offtopic:
Sathorn a ty dalej pogrywasz w wowa:)?


Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 14:13 przez Vercin, łącznie edytowano 2 razy
*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:11 
Cytuj  
Mi chodziło o to, że po prostu nie lubię takiego podejścia: najpierw rzucam baita-psychoanalizę którego nie powstydziłby się nawet Huragan o ludziach z wypranymi mózgami a potem udaję zranioną sarenkę/jelonka (udam, że tego nie slyszałem, nie umiesz dyskutować, ble ble) jak ktoś odpowie podobną psychoanalizą. Imo żenada.

Co do samej dyskusji, zupełnie nie rozumiem jej sensu. Mi to zupełnie zwisa czy produkt ma abonament czy nie jeśli jest produktem solidnym. Za WoWa mogę płacić abonament, abonament mogę płacić za EVE, w GW2 (po tym co narazie zobaczyłem) nie grałbym pewnie gdyby mi dali je za darmo :/.

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:13 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kiedys pojawila sie suma samego utrzymania wowa, bylo to chyba za okres 4 lat. Opiewala ona na 200 milionow dolarow. Nie zawierala kosztow produkcji i chyba marketingu rowniez. A sam rozwoj gry przez blizzard i utrzymanie serwerow? Najlepsze jakie widzialem w mmorpg.


Wysokość tej sumy bynajmniej nie musi świadczyć o kosztach koniecznych czy wartości usługi. Równie dobrze tak jak mają super działający dział marketingowy, tak ich piętą Achillesa może być zarządzanie kosztami. IBM kiedyś w rankingach wydawał tyle na dział badawczy co chyba 3cia czy 4ta w rankingu dochodów firma zarabiała a i tak nie ustrzegł się błędów i zepsuł sobie markę. Nie sztuka wydać, sztuka dobrze te pieniądze spożytkować.

Tor-Bled-Nam napisał(a):
@Gefaran Niestety twoje kompleksy spowodowaly, ze zle zinterpertowales moje slowa.


Moje kompleksy, czy ich brak nie mają tu wpływu. Zinterpretowałem Twoje słowa tak jak przeczytałem. Dzielenie ludzi na tych co mogą i tych co nie mogą płacić było jest i będzie rozumowaniem wdg. mnie karygodnym. Może jednak pisząc to miałeś zupełnie co innego na myśli, wszyscy to rozumieją tylko nie ja. Może to grypa, katar i inne takie zacierają mi rozumienie tego zdania...


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:14 
Cytuj  
W zyciu nie uwierze ze ktos chce zrobic gre bez abonamentu bo jest taki litosciowy i hojny dla graczy. Developerzy to robia dla jednej rzeczy kasy! Nie watpie w schemat nastepujacy:
- gra jest doceniana przez graczy i chca w nia grac - łup abonament!
- gra jest taka sobie i srednio ludzi pociaga - gra za darmo, dodatki platne, "przyspieszacze" (itemy, xp rate) za kase
- wyprodukowalem gniota ktory sie zestarzal\od poczatku byl do bani - macie za darmo a kase bede trzepal na wszystkim co sie da w grze.


_________________
Sathorn#2230

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:17 
Cytuj  
Vercin napisał(a):

offtopic:
Sathorn a ty dalej pogrywasz w wowa:)?


Teraz to juz musze ze wzgledu na opinie publiczna po cichutku mowic ze tak, tak i jeszcze raz tak. Bo zaraz mnie tu od cwiercinteligentow pojada i fanboi :P


_________________
Sathorn#2230

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 14:18 
Cytuj  
Tylko ze wlasnie w twoj schemat nie wpasowuje sie GW1, ktora jest gra doceniana a ludzie chca w nie grac a nie ma abonamentu. Bo chyba mi nie bedziecie wmawiac ze gra ze sprzdaza 6 milionow i srednia ocen ponad 80% dla kazdego dodatku jest gra "srednia".

Na dwojke jest mega hype, pewnie lajtowo walnie z 5 milionow pudelek sprzedazy i tez nie bedzie abonamentu. :)

Pozatym skonczcie w WoWem plx bo np. dla mnie i wielu innych ludzi to zaden wyznacznik jakosci w MMO a gra w takim stanie jak jest teraz powinna byc za free.

F2P to przyszlosc - i ide o zaklad ze gry AD 2011 i dalej wcale nie beda "gorsze" - zwlaszcza jesli za wyznacznik jakosci przyjac WoWika.


Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 14:23 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.