mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 11:58 
Cytuj  
Dokładnie, czuje nieźle w lapsko poszło dla recenzentów bo nie widzę tej gry powyżej 50% tej śmiesznej skali ocen.

Ostatnio 2 rzeczy zauważyłem + komentarze jakie znalazłem:

- directX 9 i Crysis 2 (chodzą pogłoski, nie wiem jak to jest że specjalnie Microsoft przytrzymał dx11 w demku i retailu dx9 żeby konsole się dalej sprzedawały)
- no i teraz Dragon Age (Na stronie Nvidi nawet jest napisane, że w DA2 zostanie pokazane dx11 w najlepszym wydaniu) co jest też żenujące kompletnie.

Powoli mam wrażenie, że cały system reklam gier to jedna wielka ściema pod ludzi i nic więcej, przykładem idealnym jest DA2 i Crysis 2 ze ściemą dx11 po której automatycznie dałem cancel preorder.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 12:07 
Cytuj  
BG2 jest zajebiste na czasy teraźniejsze bo grafika wcale się tak mocno nie zestarzała, o dźwięku i voice actingu nie wspominam (najgenialniejsza polska wersja ever). Fabuła - no wiadomo, nic dodać nic ująć.

Odpale DA2 jak wrócę na weekend do domu. Mam maksymalnie tolerancyjne nastawienie, w ogólę wykreśliłem sobie z głowy, że jest to kontynuacja części pierwszej i że był to cRPG. Przetrawienie spierdolonych animacji będzie trudne, ale też się postaram jakoś na to nie patrzeć.

Zobaczymy.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 12:11 
Cytuj  
DA2 mnie wogóle nie wciągnął, odpaliłem, pograłem z godzinkę, doszedłem do Kirkwaldu zrobiłem tam parę questów, I tyle.

Nie chce mi się po prostu, gram w inne gry :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 12:13 
Cytuj  
Kod:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Baldur's_Gate


kiedyś była to przygoda, jak się patrzy na ten opis, na narracje na ilość CD to widać że dziś oferuje się graczom po prostu mniej - to nie jest kwestia sentymentu. Zawartości jest mniej i tyle.

Cytuj:
Gra została wydana 23 grudnia 1998. Liczne questy poboczne zapewniają graczom około 160 godzin rozgrywki.

Do dokonanego 24 maja 1999 r. przez CD Projekt polskiego tłumaczenia głosy podkładali profesjonalni aktorzy, między innymi Piotr Fronczewski i Jan Kobuszewski, Gabriela Kownacka i Wiktor Zborowski.


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 12:27 
Cytuj  
Pograłem w demko na PS3 i oprocz nowej wersji Flemeth nic mnie tam nie zaciekawilo, ale nikt mi nie powie, ze ten trailer ponizej nie wyglada zachecajaco...

http://www.youtube.com/watch?v=uoiIuUd_ ... r_embedded


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 12:49 
Cytuj  
ale rejdz :)

mnie sie podoba rownie co jedynka , wreszcie trudny crpg , nareszcie trudne walki , ostatnio takie epiczne encountery byly w BG wlasnie

ja moze napisze co mi sie w DA2 podoba

- interakcja mob-otoczenie , dzieki temu wygralem walke magiem z ogre na poczatku bo bydle po prostu pozabijalo reszte darkspawn , moc , detekcja kolizji dziala bardzo dobrze

- interakcja miedzy npc , w bg1 bylo to pozniej dlugo dlugo nic i teraz dostrzeglem to w sequelu Dragon Age , jak ktos padnie , npc werbalnie daja znac ze niefajnie sie stalo , jak maja malo hp jecza i marudza itp...dawno nie bylo takiego smaczku

- kreacja Hawke jest napisana z dusza , FU bezduszny terminatorku z DA:O :)

- Trudnosc , fast paced rozgrywka , masa kombinowania , zeby przezyc trzeba sie uczyc postaci a nie nukowac z dupy - to jest najbardziej wkurwiajace dla mnie . Backstaby rogalem , odskoki , stunowanie , dobry heal sa podstawa zeby przezyc jakakolwiek walke na nightmare , to samo reszta postaci

- technicznie gra chodzi lepiej niz DA , menusy sie odpalaja instant , nawet w mob-blob sytuacjach nie ma spowolnien , AA ma nikly wplyw na szybkosc co samo w sobie jest rzadkie . Graficznie jest ok mnie tam oczy nie bolaly

nie podoba mi sie tylko to ze jest krotsza :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 12:53 
Cytuj  
ty alda ale respawny to masz w mmo. sorry poziom trudnosci oparty na ilosci mobow, ktore wylaza ze scian - to smiech na sali w tej chwili.
serio jak chcesz sobie pograc w nawalanke z klimatami rpg to zobacz sobie jak wyglada deamons souls na ps3.
pisanie, ze w da2 rozgrywka jest trudna serio staje sie wtedy zabawne :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 12:58 
Cytuj  
Ta walka to naprawde srednia i malo finezyjna. W polowie kazdej walki respawn z dupy. Ot cala trudnosc.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 13:04 
Cytuj  
ME3 bedzie taki sam wiec juz mozecie rejdzowac :wink:


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 13:51 
Cytuj  
Ciekawe jak tam akcję BW stoją...

Jak wydadzą takie ME 3 to chyba ich gracze zabiją. Ja już tylko czekam na pierwsze artykuły o tym, że skala ocen jest bardzo niska i co na to BW.

Póki co instaluje Bg 2 :D i kopię gaz w EvE - to jest dużo ciekawsze.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 14:05 
Cytuj  
Z naciskiem na kopanie gazu..
ME3 już nie mają za bardzo co zjebać, bo to i tak jest shooter także co tam mogą jeszcze uprościć. :]


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 14:08 
Cytuj  
shepard bedzie zial ogniem z dupy


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 14:25 
Cytuj  
Jak spierdolą Mass Effecta, to ja kładę na nich krzyżyk. I wiem, że nie będę jedyny. I nie mówię o spierdoleniu tak, jak spierdolili drugą część względem jedynki, bo i tak to była dalej fajna gra, którą mogła mieć Mass Effect w tytule i nikt się nie czepiał. Po prostu nie była wybitna. Ja mówię, o takim spierdoleniu, jak Dragon Age 2 do Dragon Age 1. I jak Kotor 2 do 1 (tak wiem, obsidian. Ale mnie to wali, tbh)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 14:47 
Cytuj  
Mi sie tam tez ten nowy DA w miare podoba. Natomiast imho granie na Nightmare w ta gre mija sie z celem, poniewaz caly combat system nie jest dostosowany do zabawy na tym poziomie trudnosci. Ja sobie gram na Hardzie i jest w sam raz, nie za latwo, trzeba troche pomicrowac, a czasem nie, zalezy z kim sie tluczemy. To nie jest gra, ktora byla projektowana z mysla o taktycznym combacie i trzeba ta smutna prawde wziac na klate :har:

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 14:52 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Mi sie tam tez ten nowy DA w miare podoba. Natomiast imho granie na Nightmare w ta gre mija sie z celem, poniewaz caly combat system nie jest dostosowany do zabawy na tym poziomie trudnosci. Ja sobie gram na Hardzie i jest w sam raz, nie za latwo, trzeba troche pomicrowac, a czasem nie, zalezy z kim sie tluczemy. To nie jest gra, ktora byla projektowana z mysla o taktycznym combacie i trzeba ta smutna prawde wziac na klate :har:

Rzecz w tym, ze ten combat nie jest ani taktyczny ani akction. To jest marna probowa zrobienia jednego i drugiego + sciagniecia sterowania z MMO. Wyszło to nadrywaz marnie i najdelikatniej mówiać nieporęcznie.

Naprawde. Jakby zeryzgnowali z auto-targetu i tej całej pseudotaktyczne otoczy i daly celownik to dlaoby sie w to grac tbh.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 15:04 
Cytuj  
imo chodzi o to ze formacja i ustawienie nie ma sensu


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 15:07 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
imo chodzi o to ze formacja i ustawienie nie ma sensu

To akurat nie prawda. Na hard musialem w paru miejscach rozstawic tanka i melasa na czele, a heal i ranged z tylu bo inaczej wycinali mi druzyne. Na szczescei wiedzialem gdzie bedzie spawn. :>


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 15:09 
Cytuj  
Nie ma sensu. Walka pozycjna nie istnieje, Backstab teleportuje cię od razu za plecami przeciwnika. Jest tylko 5 slotów na taktyki. etc. etc.

W DA każda walka to było wyzwanie, trzeba było ładnie ustawiać postacie, pilnować by nie doszło do aoe friendly fire, a nawet pojedyńcze trash mobki mogły cię zabić.

W DA2 jesteś napierdalatorem. Napierdalasz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 15:10 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Deshroom napisał(a):
imo chodzi o to ze formacja i ustawienie nie ma sensu

To akurat nie prawda. Na hard musialem w paru miejscach rozstawic tanka i melasa na czele, a heal i ranged z tylu bo inaczej wycinali mi druzyne. Na szczescei wiedzialem gdzie bedzie spawn. :>
o to mi chodzi, ustawiasz tankujesz a tu spawn i wszystko sie rozpieprza. można to traktować jako trudność ale mnie to nie bawi.
wole jak jest trudno bo wala mocno a nie bo wychodzą ze scian


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2011, 15:10 
Cytuj  
To nie wiem jak grales. Na hardzie musialem przemieszczac druzyne w trakcie walki bo inaczej dps/heal ginal.


_________________
Χ Ξ Σ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 77  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.